Sunday

פס-קו-נקודה



לא יודעת מה איתכן אבל אני מאוד אוהבת את החולצות חושפות הכתפיים,
מרגישה בהן כל כך נשית וסקסית ושמחה שהן חזרו לאופנה.

יש משהו במחשופים האלה שהופך "סתם" חולצת טי למשהו אחר
שמזכיר לי מאוד את שנות ה50-60 האהובות עלי עם האופנה הכי נשית שיש.



שוב אני בשוודיה עם כל הכרוך במזג האוויר המשתנה חדשות לבקרים, וכשהשמש יוצאת
והטמפרטורות עולות מיד מרגישים קייצי והזדמנות לצאת לערים שכנות לטייל.
המבחר גדול ובכל עיר פרקים נהרות ואגמים.

הפעם בחרתי לשלב מכנס דקיק בכחול עם נקודות וחולצת פסים עם מחשוף סירה חושף כתפיים,
וכדי להקפיץ את הכל הוספתי אדומים - חגורה, נעלים, ותיק.

אני לובשת
מכנסיים - תמנון
טי - תמנון
נעלים - שוודיה
חגורה - שוודיה
תיק - טוגו מעונה שעברה

עונת הנסיעות והחופשות בפתח וחשבתי איך אפשר לנצל את אותם מכנסיים וליצור לוקים שונים שהרי לסחוב את כל
ארון הבגדים זה ממש לא בא בחשבון, צריך להשאיר מקום לקניות.... חחחח... !

לפעמים כל מה שצריך הוא להחליף אביזרים כמו נעלים, תיק, תכשיט או אפילו תסרוקת כדי לשנות מראה !

הנה כמה רעיונות שעל בסיסם אפשר לשלב עוד לוקים.




בלוק הזה נשארתי עם אותם הבגדים אבל הכנסתי את החולצה פנימה, שיניתי לנעלים בצהוב זרחני וחגורה תואמת,
תיק לבן וענק לצואר  Varda Jewelry בוורוד וצהוב.  
כל הצבעים תואמים ומתחברים בניהם ויוצרים מראה שונה.



בלוק הזה שיניתי לחולצת תחרה צהובה H&M הוספתי חגורת מתכת זהב ועגילי תחרה זהב,
אבל נשארתי עם אותם נעלים בצהוב זרחני ואותו תיק לבן.
עם לוק כזה אפשר לצאת בערב להצגה או בילוי אחר.

לסיכום - עשיתי מספר ניסיונות מהירים ואני בטוחה שיש לי בארון עוד הרבה
חולצות ופריטים שישתלבו נהדר עם המכנסיים המנוקדות,
והמראה והלוק יהיו שונים בכל אחד מהם.

תבדקו בארון, בטוח יש לכן המון שילובים שעוד לא ניסיתן

בהצלחה!

ועד לפעם הבאה
להת' שלכן ורדה
בשיק וסטייל

1 comment:

Anonymous said...

מאוד אוהבת את הוידאו

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...